تبلیغات
I eat healthy and exercise - روز صد و سی و چهارم

LilySlim Weight loss tickers

روز صد و سی و چهارم

نویسنده :بهار
تاریخ:پنجشنبه 6 مهر 1391-07:58

نیم ساعت دوی تند و کند
 
من دیگه از امروز صبحهایی که میرم برای ورزش می خوام در مدت زمان کوتاه تند بدوئم و برای استراحت بینشم یواش بدوئم ... چون فک نکنم دیگه نیاز به چربی سوزی داشته باشم می خوام بیشتر روی عضله هام فشار بیارم

صبحانه : سیب + کنجد ( چه ربطی به هم دارن نمی دونم همینجوری دلم خواست )

ناهار : اسپاگتی با سبزیجات + ماست

میوه
کیک دارچینی مامان پز [  می گم مامانهای شما هم این مدلی ان که همه غذاهاشون چرب و چیلیه ؟  مامان من که همه غذاهاش یه وجب روغن روشه بعد ازشون که می خوای روغن کمتر بریزن  می گن باباتون غذای کم چرب نمی خوره ... ینی ما بچه ها جمعیا بوقیم حتی اگه قرار باشه یه بعد از ظهر مثلا خونشون باشیم این کیک هم اینقد روغن داشت که نگو ]






------------------------------------------









Admin Logo
themebox Logo



Online User

ابزار هدایت به بالای صفحه