تبلیغات
I eat healthy and exercise - روز صد و بیست و نهم

LilySlim Weight loss tickers

روز صد و بیست و نهم

نویسنده :بهار
تاریخ:شنبه 1 مهر 1391-06:28




من عاشق پاییزم ...




نیم ساعت دوی کند و پیاده روی تند

صبحانه : سالاد میوه + عسل

ناهار : لوبیا چیتی
اندازه قبل توی همون کاسه ای که همیشه لوبیا چیتی و عدسی  می خوردم ناهارمو خوردم  ولی نمی دونم چرا با اینکه نصفشو خورده بودمو سیر شده بودم ادامه دادم آخه حس می کردم خیلی کم خوردم و باید بیشتر بخورم بعد الان هنوز بعد از 3 ساعت دارم می ترکم آخه این تصور کم خوری دیگه کجا بود ؟!!!!!


عصرونه و شام : کیک البته خونگی و بدون خامه و اینها


-----------------------------------------------


این هرم جالبیش به اینه که نیاز روزانه هفتگی و ماهانه بدنو داره نشون میده
غیر از بستنی و ماهی ... خوشبختانه من عادت کردم که همین مدلی عمل کنم
البته منظورش این نیست که مثلا در طول ماه یک بار گوشت بخوریم یا غیره ... منظورش اینه که نیاز بدن بهش روزانه نیست و همین که در ماه چند باری ازش خورده بشه (در وعده های مناسب برای فرد) کافیه

و البته اینم در نظر بگیرین که این هرم برای زمانیه که بخواین وزنتون ثابت بمونه





نوع مطلب : مطالب رژیمی 





Admin Logo
themebox Logo



Online User

ابزار هدایت به بالای صفحه