تبلیغات
I eat healthy and exercise - روز صد و بیست و دوم

LilySlim Weight loss tickers

روز صد و بیست و دوم

نویسنده :بهار
تاریخ:شنبه 25 شهریور 1391-09:21

صبحانه : سیب + تست روگن + پنیر + گوجه ف

خب امروز کلا بازم مجبور شدم برم خارج از شهر و ناهار و شام و عصرونه جمیعا رستوران و کافی شاپ
از اونجایی که من کارم جوریه که گاهی واقعا نمیشه غیر از رستوران رفتن کار دیگه ای کرد و اینقدم یهویی میشه که نیم شه از قبل یه چیزی تهیه کرد و برد  دارم به خودم یاد می دم که چطوری توی رستوران هم سالم غذا بخورم از نظر مقدار غذایی مشکلی ندارم خوشبختانه نمی تونم زیاد بخورم ولی باید تقریبا هر 4 ساعت یه چیزی بزنم به بدن وگرنه گشنه ام میشه
----------------------------------------------------------

یکی از عواملی که باعث چاقی یا  بیماری هایی مثل دیابت میشه اینه که PH خون پایین بیاد ینی به سمت اسیدی بودن پیش بره
خون و بدن  ما انسانها به صورت کلی و طبیعی بیشتر حالت باز یا قلیایی داره تا اینکه اسیدی یا حنثی باشه
وقتی ما مواد غذایی ای که بیشتر اسیدی هستن رو وارد بدنمون می کنیم بالطبع این مواد باید هضم بشن و در آخر هم وارد خون میشن تا جذب بدن بشن و مقداری هم دفع بشه

وقتی ما مواد غذایی اسیدی مثل فست فودها ، سودا و کوکا ، نون سفید ، شکر و غیره رو بیش از حد وارد بدنمون کنیم این تعادل خون بهم می خوره و وقتی این خون به همه ارگانهای بدن بره باعث میشه تعادل بدن هم بهم بخوره و بر خلاف طبیعتش که قلیاییه ... اسیدی بشه و این یکی از عوامل چاقی های موضعی  و بیماری هایی مثل دیابته

پس باید سعی کنیم بدنمون رو قلیایی نگه داریم و برای اینکار باید بیشتر از غذاهای قلیایی بخوریم و آب کافی هم در طول روز به بدنمون برسونیم
یکی از دلایلی که خوردن 2 تا 3 لیتر آب در طول روز توی رژیمهای لاغری توصیه می شه همین کمک به قلیایی نگه داشتن بدنه





نوع مطلب : مطالب رژیمی 





Admin Logo
themebox Logo



Online User

ابزار هدایت به بالای صفحه